16/12/2018

 













פרק עשרים ושתיים: השיבה הביתה – 2
:שם המאמר
מאת: דנה מורן

יש ריטואל קבוע, של סדר פעולות שעושים כשחוזרים הביתה מטיול כל כך ארוך. הדבר הראשון שעושים זה כביסה. יש מן גישה כזו שבשבוע האחרון כבר מחכים לריחות של הכביסה של הבית. רק דמיינו איזו עננה יוצאת כשפותחים את התיק לאוורר ולמה יש ערגה לריחות של מרכך...
הדבר השני זה להסיר מעלי את תדמית שמשון הגיבור – להוריד את המחלפות שגידלתי במשך שישה שבועות. והדבר השלישי, ואולי החשוב ביותר – פגישה עם מ.י. מהנהלת המרתון שלחו לי תזכורת. הספירה לאחור מתחילה עכשיו. עוד מעט מאוד שבועות אני אמורה לשים פני לאתגר הזה... אז כדאי להתחיל להתאמן... ואין כמו ביקור אצל המאמן כדי לבדוק מה המצב ואיך ממשיכים (או יותר נכון מתחילים) מכאן.

מיד כשנכנסתי למשרדו (אחרי כל גינוני הברכות... מאוד שמחתי להפגש איתו ועם הצוות שעובד שם. מסוג האנשים והשגרה שמתגעגעים אליהם כשנמצאים הרבה זמן רחוק מהבית), סיפרתי קצת מהחוויות ואיך לא שמתי רסן לתשוקות הקולינריות שהיו לי בטיול... ואני חושבת שהאמפנדס והצ'וריסוס עדיין באים לידי ביטוי באיזור המותניים.
את ההשערה הזו היה מאוד קל לבדוק. כל מה שצריך זה סיבוב אחד על המשקל כדי שהפלט יאשר את חששותי ואף יגבה אותן במספרים. ללא ספק העלתי במשקל. אני הכי כבדה משהייתי אי פעם. ואם זה לא מספיק – גם הכי שמנה. אחוזים נאים של שומן עוטפים אותי. הכל כמובן בהשוואה למצב בו הייתי ערב המרתון הקודם.

אני לא יכולה להסביר לאף אחד את התחושה. מעולם לא הייתי בסטטוס של "דיאטה". עד היום הרגשתי שאני יותר דומה בצורה החיצונית לטוויגי מאשר לדיים עדנה. בחיי, רק הפייטים חסרים להשלמת הפריזורה... וגם אי אפשר להסביר את תחושת התבוסתנות כשמכנסיים במידה אחת יותר גדולה מרגישים טיפה יותר מרווחים מאשר להלחץ למכנסיים הרגילים...
אז קיבלתי סטירה קלה ועכשיו צריך להוריד את השאריות.


לא רוצה להיות דומה לדיים עדנה


התיישבנו על תכנית אסטרטגית. עדיין מ.י. דבק באמירה שכשאתחיל לרוץ באופן מסודר אני ארזה או אהפוך שומן לשריר. אני עדיין דבקה ביכולת שלי להאמין לקסמים האלו. עד עכשיו זה עבד. לכן על פי מימרתו אני לא גורעת מזון מפי. רק ממעיטה בכמויות ורק משתדלת לא להגזים עם הפחמימות ...ובעיקר רצה. הרבה מאוד רצה. בשלב מסוים חששתי שאולי אני מעלה בבת אחת את הנפחים וחוזרת שוב על טעויות העבר שמביאות אותי לחבישות אלו או אחרות, אבל כניראה שכמה עשרות קילומטרים בשבוע זה לא בדיוק עומס בלתי סביר. מה גם שלתפריט הפעם הוספנו כמה אימוני אינטרוולים.... ועוד קצת נפח (ריצת ליפוליזה).

חייל אמיץ הצטרף אלי למספר סיבובים סביב הפארק (בווראסיה כזו או אחרת) ואף דאג לעודד אותי עם חולצה טרמית חדשה מסומנת בסווש על הכתף... בגדים חדשים תמיד עושים טוב.
בכלל אם תשאלו אותו הוא טוען שאני סתם קשקשנית ושיש נשים שהיו מוכנות לסקול אותי כל פעם שאני מתלוננת על גרם זה או אחר. נו טוב.

את השבוע הראשון לאימוני הקרב עברתי בשלום. עוד שניים לפני פגישת ביקורת הקפים נוספת... תחזיקו אצבעות.


דנה קמה דנה רצה
ראשי
שיקום פציעות ספורט
מרתון רומא - עמוד הבית










ראשי
קניות בשוונג-שופ
דף הבית
לוח ארועים
תוצאות תחרויות
תמונות
פורום שוונג תפוז
מסלולי טיולים
סרטי וידאו
חדשות תאבא
קבוצות ואגודות
Tour De France
קישורים
מרכז הרשמה לתחרויות
הרשמה לארועים
רשימות משתתפים
מהירות האור
ממשיך לרוץ
לרוץ איתי
מהדורת הקיץ
בדרך למרתון
כתובים
מהירות האור
דנה קמה דנה רצה
הרץ המצלם
תוכניות אימון
מאמרים מקצועיים
כתבות
מדור צרכנות
סיפור אישי
פציעות ספורט
דניאל קרן
לרוץ עם דניאל
מסעות דניאל
הולכים בשוונג
מדור הליכה חדש
שירות לגולש
לוחות קניה ומכירה
 ספרים עם
הזמנת תמונות
מחשבונים
צור קשר
איסתא ספורט
ישרוטל פונדק רמון
שתפו עמוד זה
אתרי האיגודים
איגוד הטריאתלון
איגוד האופניים
איגוד הניווט
איגוד האתלטיקה
איגוד השחייה
עצמה




שוונג שופ

כל שעוני הדופק במחירים הטובים ביותר

Fuel Belt 2005
חגורות ריצה באספקה מיידית

חזיות ספורט

MULLER
מוצרים ייחודיים
לפציעות ספורט


חפש בשוונג
   
shvoong
google

Google